سامانه 122 آبفا قم

اهمیت جایگاه سامانه آبفا 122

 ارایه خدمات مطلوب به مشتریان شرکت آب و فاضلاب نیازمند تسهیل و تسریع دسترسی آنان به این خدمات است، خدمات فروش، پس از فروش و فوریتی باید از کانالهای مختلف و روشهای متعدد در دسترس مشتریان باشد تا متناسب با شرایط مشتری مورد استفاده قرار گیرد.

تعریف 3 پیشخوان حضوری، تلفنی و الکترونیک در شرکتهای آب و فاضلاب به همین منظور مورد توجه قرار گرفته و سامانه 122 بعنوان پیشخوان تلفنی شرکت وظیفه پاسخگویی، اطلاع رسانی و ارایه خدمات متنوع را متقبل خواهد شد.

  در حال حاضر با توجه به سیاست های کلان کشور مبنی بر جلوگیری از ترددهای غیر حضوری شهروندان جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، تسریع در خدمات و کاهش هزینه های مشتری و سازمان توجه به خدمات غیرحضوری جدی تر شده است و بر همین اساس ارتباط تلفنی بعنوان گسترده ترین ابزار در اختیار شهروندان می تواند زمینه مناسبی برای ارایه خدمات قرار گیرد.

اهداف سامانه آبفا 122

1- ایجاد کانال ارتباطی واحد در بخش ارتباطات تلفنی مشتریان با سازمان

2- ایجاد ارتباط دو سویه همسنگ بر مبنای چرخه کامل ارتباطی بین شرکت و مشتریان

3- ایجاد بانک اطلاعات از تماسها و درخواستها

4- ارایه خدمات غیرحضوری با کیفیت و سرعت بالا بصورت برخط

5- اعمال نظارت دقیق تر بر فرایندهای اجرایی شرکت بر مبنای نظارت عامه

6- تقویت هماهنگی بین واحدهای اجرایی شرکت

.... ادامه مطلب