جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۲۳ 
  • کد خبر : ۱۸۲۹
با انجام اقدامات فنی و مهندسی؛
فشار آب منطقه شیخ‌آباد قم بهبود یافت
مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم از انجام اقدامات فنی و مهندسی به منظور بهبود فشار آب منطقه شیخ‌آباد، بشارت، قمر بنی هاشم، بلوار توحید از میدان نبوت به سمت بزرگراه امام علی ، خیابان‌های حکمت شمالی، حکمت جنوبی، خازنی، سید معصوم، فاطمه الزهرا، معصومیه شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس مجتبی وزین افضل با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر افت فشار در منطقه شیخ‌آباد در سال‌های گذشته گفت: از اواخر سال گذشته و شروع سال جدید نیز به دلیل توسعه ساخت و ساز در منطقه و افزایش تعداد مشترکین، افت فشار آب شدت بیشتری پیدا کرد.

وی با بیان اینکه با تشکیل جلسات کارشناسی، بررسی نقشه و تأسیسات منطقه و بررسی میدانی، طرح اولیه جهت رفع مشکل ارائه شد، اظهار داشت: بر اساس انجام بررسی‌های لازم، مقرر شد جهت تقویت فشار آب منطقه، انشعاب جدید از خط انتقال 1000 میلیمتر مخازن یزدان گرفته و به شبکه محل متصل شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته به منظور اخذ مجوزهای لازم برای حفاری و اصلاح شبکه گفت: پس از اخذ مجوز، عملیات اجرایی در ششم خردادماه در تقاطع خیابان توحید و سیدالشهداء آغاز و پس از یک هفته کار شبانه‌روزی عملیات به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شیر فشارشکن جهت تنظیم فشار آب منطقه وارد مدار بهره‌برداری شده است، یادآور شد: بر اساس گزارش‌های دریافتی فشار آب در منطقه بهبود و مشکلات ناشی از آن کاهش یافته است.

پایان خبر/

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0